Vracení zboží
Vážíme si Vaší důvěry a snažíme se Vám co nejvíce vyhovět. Pokud zboží nevyhovuje Vašim očekáváním, máte možnost jej vrátit v rámci našich podmínek.
Podmínky vrácení zboží
-
Lhůta pro vrácení: Zboží můžete vrátit v rámci 14 denní zákonné lhůty ode dne přijetí balíčku.
-
Výjimky z hygienických důvodů: Upozorňujeme, že z hygienických důvodů nelze vrátit spodní prádlo, punčochy, ponožky a podobné produkty.
-
Stav zboží: Zboží musí být v novém stavu, nepoužité, nepoškozené a s připojenými visačkami.
-
Vyplněný formulář: Při vrácení zboží je nezbytné přiložit vyplněný formulář o vrácení zboží. Naleznete zde: Formulář pro vrácení zboží
-
Stav zboží při vrácení: Vrátili-li jste zboží, které je zjevně použité, vyprané nebo mu chybí visačky, není možné vrácení přijmout.
Postup pro vrácení zboží
-
Formulář: Vyplňte a vytiskněte formulář pro vrácení zboží.
-
Odeslání zboží: Zboží můžete odeslat na adresu:
- Zásilkovna Olomouc
- Adresa: Palackého 3, Olomouc
- Odběratel: Karol Kočárky
- Nebo na adresu:
- Adresa: Zápotočí 541, Velký Týnec, 783 72
- Odběratel: Filip Čadílek
- Zásilkovna Olomouc
-
Důležité informace: Nepřebíráme vrácené zboží na dobírku.
-
Vrácení peněz: Platba za vrácené zboží bude vrácena na Váš bankovní účet v rámci 14 denní lhůty ode dne přijetí balíčku.
Pokud nemáte možnost vytisknout formulář, napište na papír potřebné údaje:
- Jméno a příjmení
- Telefonní číslo
- Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz
- Kód zboží
- Důvod vrácení
Doufáme, že tyto informace Vám pomohou při procesu vrácení zboží. Snažíme se neustále zlepšovat naše služby a je nám líto, že zakoupené zboží nevyhovělo Vašim očekáváním. Budeme velmi rádi, pokud nám dáte šanci a vyberete si něco jiného z naší široké nabídky. Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.
Děkujeme za Vaši důvěru a přejeme Vám příjemný den!